Dijital Medya Hizmetleri

Dijital Medya Hizmetleri

Marka bilinirliğinizi artırmak, kurumsal kimliğinizi oluşturmak ve daha fazla trafik için Dijital Medya Hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Bilindiği üzere günümüzde dijital medya araçları çok ciddi bir şekilde gelişme göstermektedir. Bu gelişimin getirdiği bir takım sonuçlar vardır. Pazarlama ve reklam hizmetleri artık bu doğrultuda stratejilerini geliştirmektedir. Son yıllar içerisinde pazarlama ve reklam çalışmalarında dijital alanlara geleneksel medyaya göre daha çok rağbet gösterilmekte. Markalar, bilinirliğini artırma ve kurumsal kimliklerini oluşturma konusunda daha geniş ve doğru kitleye ulaşmak için dijital medya hizmetlerini tercih etmektedir.

Dijital Medya ve Pazarlama hizmetlerinin birçok alanda uygulama, çalışma ve çözümleri bulunmaktadır. Bu çözümler her firmaya/kişiye veya markaya farklı şekillerde stratejiler oluşturmaktadır. Her markaya aynı hizmetler sağlanamaz. Bulunduğu sektör ve konuma göre uygulayacağı stratejiler farklılık gösterebilmektedir. Dijital medya uzmanı Sefa Gedik bu çözümlerde size hız, başarı ve performans garantisi vermektedir.

Web Site Tasarımı ve Yönetimi

Kurumsal kimlik stratejinizde ilk sıraya almanız gereken çalışma web sitesi hazırlamaktır. Dijital medyada müşterilerinizi veya ziyaretçilerinizi öncelikle web sitenize yönlendirmeniz gerekmektedir. Web sitenizin hem tasarım olarak hem de içerik olarak profesyonel olması gerekiyor.

SEO, mobil optimizasyon, hız, özgünlük, güncellik gibi bir web sitenin olmazsa olmazları vardır. Web sitenizin tam performans sağlamasını istiyorsanız olmazsa olmazların olmasını sağlamalısınız. Tam performans sağlamak açısından işin uzmanı ile çalışmanızı tavsiye ederim.

Peki, bu konuda ben sizin için nasıl yardımcı olabilirim;

Web Site Tasarımı ve Yönetimi

Dijital Pazarlama

Organik olarak çalışmalarımızı tamamladığımızda daha fazla kitleye ulaşabilmek için reklam olanaklarını kullanmamız gerekiyor. Dijital pazarlama stratejilerinde yönelebileceğimiz çokça reklam alanı bulunmakta. Adwords, Sosyal Medya Reklamları (FB, Instagram ve Twitter…), Yeniden Pazarlama Reklamları, Haber Tanıtım ve Banner Reklamlar gibi dijital pazarlama çalışmalarımızda değerlendirebileceğimiz alanlar var. Bu alanlardan markamıza ve bulunduğumuz sektöre en uygununu belirleyip stratejilerimizi ona göre şekillendirmemiz gerekiyor.

Belki bir ürün satmak istiyorsunuz veya hizmet veriyorsunuz yada sadece marka bilinirliğini artırmak istiyorsunuz. Yönelmeniz gereken çalışma, dönüşümün ve hedef kitlenin geleneksel medyaya göre daha şeffaf olduğundan dolayı dijital pazarlama çalışmasıdır. Dijital pazarlama alanında beraber çalışmak isterseniz ben hazırım, hemen başvur formundan iletişim bilgilerinizi göndermeniz yeterlidir.

Sosyal Medya

Kurumsal kimlik çalışmalarınızda yer vermeniz gereken çok önemli olan bir diğer çalışma alanı ise Sosyal Medya Yönetimi‘dir. Facebook, Twitter, Instagram, LınkedIn ve bunun gibi birçok alanda var olmanız gerekmektedir. İnsanlar artık haberlere Twitter’dan, görsellere Instagram’dan, işiyle alakalı olan gelişmelere LınkedIn’den bakıyor. Yani demek istememiz odur ki; insanların gündelik hayatında sosyal medyaya ayırdığı zaman oldukça fazla. Bu alanı ister marka bilinirliği için ister ticaret için mutlaka kullanmanız gerekiyor. Sosyal medya yönetiminde olabildiğince mecraya göre hareket etmenizi tavsiye ederiz.

Dijital pazarlama çalışmalarınızda çok önemli bir payda da değerlendirmeniz gereken çalışma Sosyal Medya Reklamları’dır. Bu çalışmada Kitle Yönetimi oldukça detaylı ve verimlidir. Bundan dolayı satmak istediğiniz ürünün veya bilinirliğini artırmak istediğiniz markanın reklamını bu alanlarda da yapabilirsiniz. Gerek görsel veya video içerik üretimi, gerekse bu alanlarda yapılacak reklamın yönetilmesi, raporlanması ve analizi tarafımda yapılmaktadır. Hemen başvur formunda iletişim bilgilerinizi bırakmanız yeterli olacaktır.

Adwords

Pazarlama stratejilerinin en üst düzeyde, en profesyonel olarak kullanıldığı mecra tartışmasız Adwords’tür. Dijital alanlarda gösterimi, tıklanması ve dönüşümü en üst safhada olan mecradır. Bundan dolayıdır ki müşteriler için en çok önerdiğim çalışma bu çalışmadır. Adwords ister ürün satın, ister hizmet. Tüm çalışmalarınızda hem ekonomik bir reklam planı hazırlayabilir hem de tam performans sağlayabilirsiniz.

Peki, bu konuda ben sizin için nasıl yardımcı olabilirim;

  • Arama, görüntülü, video ve uygulama reklamlarınızı hazırlarım.
  • Bütçenizi en iyi şekilde değerlendiririm.
  • Reklam için detaylı hedef araştırması yaparım.
  • Hedef kitle analizi ve belirlenmesini sağlarım.
  • Açılan sayfaların kontrolleri ve düzenlenmesini sağlarım.
  • Sonuçları detaylı raporlarım, optimizasyonları sağlarım.

Görsel Tasarımı

İnsanlar alacağı ürün veya hizmetle alakalı görseller görmek ister. Görselliğin karar vermede çok önemli bir payı vardır. Kurumsal kimlik açısından tüm mecralarda kullanacağınız görsellerin uyumlu olmasında fayda var.

Tasarlayabileceğim görsellere örnek vermek gerekirse web site tasarımı, site içerisinde konumlandırılacak görsellerin tasarımı (slider, banner gibi), logo tasarımı, reklam banner tasarımı, sosyal medya görselleri tasarımı ve bunun gibi birçok alanda tasarımlar hazırlayabilirim. Ben hazırım, bu konuda benimle çalışmak isterseniz hemen başvur formunu doldurabilirsiniz.

Video Tasarımı

İçeriğin başka bir çeşidi olan videolara günümüzde çok rağbet gösterilmektedir. Ziyaretçi veya müşteri ürün veya markayla alakalı videolar izleyerek karar verme sürecine yaklaşır. Videoların kullanıldığı mecralar farklılık gösterilebilir ancak dijitalde genellikle video platformları tercih edilir. Hazırlanan videoyu Youtube’a veya benzer bir video platformuna yükleyerek reklam planlaması yapabilirsiniz veya web sitenizde ilgili bölüme entegre ederek ziyaretçilerinize zengin içerik sunabilirsiniz.

Tarafınıza ait videoları montajlayabilir, istek üzerine stock envanterler kullanarak video hazırlayabilir veya hazırlanmış bir tasarımı hareketlendirip video halinde sizlere sunabilirim.

İçerik Üretimi

Günümüzde en yaygın biçimde kullanılan içerik türleri; yazılı, görsel, işitsel veya hem görsel hem de işitsel yani video olarak 4 biçimde ele alınıyor. Sadece işitsel içerikler pastanın çok az bir dilimine hitap etmekte. Dijital medya da yazılı, görsel ve video içerik daha sık kullanılmaktadır.

Markanıza ait içerikler üretmek kullanıcı için daha güvenilir ve samimi gelecektir. Örneklerle açıklamak gerekirse; bir powerbank satıyorsanız, web sitenizde blog bölümünü aktif edip “Powerbank Hakkında Bilmeniz Gereken 5 Bilgi” gibi içerikler üretip tüketicilerinize veya ziyaretçilerinize bilgiler sunabilirsiniz. Bu içeriğinizde hem yazılı hem görsel hemde video envanterler bulundurmanız web site performansınızı ve ürünün satış oranlarını artıracaktır.

Peki, bu konuda ben sizin için nasıl yardımcı olabilirim;

İçerik Üretimi

SEO

SEO, Search Engine Optimization yani Arama Motoru Optimizasyonu demektir. En çok kullanılan arama motorları Google, Yandex, Bing ‘tir. Pazarın en büyük payına hakim olan ise Google’dur. SEO; web sitenin arama motorlarına uyumlu olması ve sitenin performansını artırmaya yönelik yapılan işlemlere denir. Web sitenizin daha fazla kitleye gösterilmesi için yapılan organik bir çalışmadır. Site içerisinde ve dışarısında yapılan düzenlemelerle site performansı ve ziyaretçileri artırma hedeflenmektedir.

Peki, bu konuda ben sizin için nasıl yardımcı olabilirim;

  • Web sitenizi detaylı analiz eder, raporlarım.
  • Rakip analizi yaparım, çalışma planı hazırlarım.
  • Arama motorları kaydınızı gerçekleştiririm.
  • Google Analytics ayarlarınızı yaparım.
  • Talebiniz üzere Adwords çalışmalarınızı yaparım.
  • Site içi ve dışı optimizasyonu sağlarım.
  • SEO uyumlu içerikler üretirim.
  • Bütçe verilmesi halinde dış bağlantılarınızı güçlendiririm.

Detaylı Raporlama & 7/24 Destek

Tarafımdan alınacak herhangi bir hizmette detaylı raporlama, analiz, çalışma planı, sonuç raporları ve 7/24 destek destek sözü veriyorum.

Dijital Medya Uzmanı

Hemen Başvur